הקץ לתיסכול • חברות יחויבו לשלוח הודעה לפלאפון על סיום הטבות

ארי וידר No Comments on הקץ לתיסכול • חברות יחויבו לשלוח הודעה לפלאפון על סיום הטבות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא אחת מגלים לקוחות כי חויבו לפתע בסכומים גבוהים. כשהם פונים לחברה על מנת לברר את מהות החיוב הגבוה, הם מקבלים תשובה כי הסתיימה ההטבה, ומחיר השירות עלה. "שלחנו לכם התרעה בחשבונית בדואר" אומרים בחברה.

חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) הבינה כי מדובר באבסורד ויזמה הצעת חוק צרכנית חשובה. על פי הצעת חוק הגנת הצרכן של בן ארי יחויבו החברות לסמס כשהמחיר עולה. ההצעה נדונה בוועדת הכלכלה ובה הוחלט פה אחד לאשר את החוק.

הצעת החוק מחייבת למעשה את החברות להודיע על סיום תקופת מבצע 21 יום לפני, גם דרך שליחת מסרון.

ח״כ בן ארי אמרה בדיון בוועדה: ״הנושא הזה הוא נושא צרכני חשוב מאוד, היום רוב החברות מתקשרות איתנו דרך מסרונים בכל מה שקשור למכירות, לעומת זאת כל מה שקשור לעליית מחירים וסיומי עסקאות לא מתייחסים ואין סיבה לכך״.

וגם על בעלי מכשירי הסלולר הכשרים חשבו בהצעת החוק, לפיה, צרכן שאין ברשותו מכשיר תומך מסרונים, החברות ידאגו לשלוח בחשבונית בכתב בולט ובאותיות גדולות את זמן סיום העסקה. הצעת החוק עברה פה אחד ותגיע לקריאה ראשונה במליאת הכנסת.

נתקלתם בעוולה? לוחמי הצדק עומדים לרשותכם

מה עליכם לעשות במידה שנתקלתם בעוולה צרכנית? פונים אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



0 תגובות